Obserwatorzy

wtorek, 7 marca 2017

Pictorial quilt - warsztaty w Warszawie

Dwa tygodnie po warsztatach w Toruniu, na zaproszenie Szkoły Patchworku miałam przyjemność prowadzić dwa kursy pictoril quilt w Warszawie. Zajęcia były jednodniowe więc zmuszona byłam wybrać inny temat zdjęć, taki, który miał mniejszą ilość elementów aby teoretycznie umożliwić skończenie pracy. Zdecydowałam się na jednorodny temat - kwiaty.
Przygotowałam 13 zestawów materiałów potrzebnych do realizacji zajęć, nagrałam 13 płytek DVD z pokazem co?, jak? i dlaczego?, zabrałam farby do tkanin, pędzle i szablony, materiały zapasowe. Na szczęście nie musiałam do walizek zabierać maszyn do szycia :) bo maszyny, nici, tkaniny czekały na miejscu :)  razem z miłą gospodynią Anią Sławińską.
Po pierwszym dniu warsztatów miałam przyjemność dzięki uprzejmości męża Ani pojechać jeszcze na zakończenie wernisażu prac konkursowych "Pomarańczowo mi " i obejrzeć wszystkie nadesłane na konkurs prace, podziwiać nagrodzone, spotkać się z organizatorkami konkursu i koleżankami.  Dziękuję za organizację takiej wystawy, to masa pracy ale frajda oglądania tylu świetnych prac w jednym miejscu to radość dla oczu i naszych zakręconych pasji. Cieszyłam się tym bardziej, że dwie spośród nagrodzonych prac miałam przyjemność oglądać na żywo w Toruniu na warsztatach.   
Następnego dnia Ania bawiła się razem z nami więc powstało 13 prac. Wszystkie z wyjątkiem dwóch prac zostały skończone w stanie surowym a część nawet przepikowanych i bardzo ciekawa jestem do czego zostaną wykorzystane.
Zrobiłam kolaż zdjęć wszystkich prac, bo razem tworzą stronę kalendarza ogrodniczego :) Prace są świetne, zresztą sami zobaczcie co wyczarowały zdolne ręce

 
 

 a tutaj dla porównania druga kartka z kalendarza z oryginalnymi zdjęciami


 trzynasta praca nie dała się umieścić w "kalendarzu" więc jest z płytkami DVD :)


Cieszę się ze wspólnych zajęć, z pięknych prac jakie powstały i towarzystwa przemiłych, twórczo zakręconych osób jakie miałam okazję poznać w realu, pozdrawiam i do zobaczenia :)




7 komentarzy:

  1. Jesteś (jak widać :) utalentowaną nauczycielką więc i prace kursantek są piękne! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko, dziękuję. Czas spędzony w szkole Ani, to zawsze czas pozytywnie zakręcony:-)
    Wraca się do domu z głową pełną pomysłów i twórczego bałaganu :-) Teraz trzeba to ogarnąć ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prace ! Kurs był na pewno wspaniałym przeżyciem dla wszystkich .Może i ja kiedyś na taki dotrę. Bardzo bym chciała . Pozdrawiam Cię Marzeno serdecznie !
    Małgosia M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne prace, wciaz ubolewam ,ze tak daleko mieszkam i kazdy kurs mnie omija..ale to nic,,wystarczy ze naciesze oko tym, co pokazujesz.)Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te uszyte kwiaty są przecudowne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak żywe! Brawo Dziewczyny, Brawo Marzenko nauczycielko!
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite prace! Fantastyczna technika :-)

    OdpowiedzUsuń