Obserwatorzy

piątek, 10 lutego 2012

Wynik Candy:)

Wśród moich obserwatorów pojawiły się nowe buźki, jest mi bardzo miło, dziękuję za wizytę i mam nadzieję, że zostaniecie tu na długo.

No i po długich podchodach , walce z Panem Randomem , podpowiedziach Kulini:)) udało mi się zamieścić wynik losowania. W losowaniu wzięło udział 17 osób, ale tylko 16 dotrzymało terminu nadsyłania zgłoszenia , w związku z tym Musta, jest mi bardzo przykro ale chcąc być w porządku wobec pozostałych osób musiałam wykluczyć Cię ze spotkania z Panem Randomem. Dziękuję za Twoją wizytę:) i miło mi będzie jak pozostaniesz moim gościem:), rozsiądziesz się wygodnie a nie tylko przycupniesz:)

Pan Random wylosował numer 6 tak więc candy wygrywa Piuma!!!




Piumo gratuluję i proszę o kontakt, wszystkim pozostałym uczestnikom zabawy dziękuję i mam nadzieję, że spotkamy się w jeszcze szerszym gronie na następnej rozdawajce:)

A ja wracam do szycia wielkiej narzuty Dresden Platte:)

10 komentarzy:

  1. O kurde, jak mogłam przegapić :((
    Gratuluję zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje marzenie książkowe spełniło się!! Dziękuję Panu Randomowi :) Poproszę o maila do Ciebie (bo nie mogę znaleźć). Kontakt do mnie anielica76@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Dresden Platte!!! Wielkie wyzwanie Kiboko! Oj, to ja tu będę siedziała murem by nie przegapić finału :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję zwyciężczyni :)
    Oczywiście z chęcią pobuszuję sobie tu od czasu do czasu :D

    A samej organizatorce gratuluję wygranej w candy u Kirie! Na pewno pomoże Ci to stworzyć same fantastyczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń