Obserwatorzy

piątek, 25 stycznia 2013

"Idą święta" - po świętach:)

Wiem, wiem, tytuł nie na czasie, ale ja mam taaaakie opóźnienia:)
Dwa lata temu kupiłam dziwną tkaninę, pierwszy raz taką widziałam z gotową instrukcją szycia, nie miałam pomysłu ale kupiłam bo miała ładne, świąteczne obrazki. Leżała sobie i dojrzewała. Gdy zaczęło jej grozić przejrzenie - hi hi, nagle urodził się pomysł, dojrzał i nabrał realnych kształtów które tu zobaczycie:) 

Do uszycia tego kompletu wykorzystałam 4 panele ze świątecznymi obrazkami. Każdy zawierał 36 obrazków, zamieszczoną drukowaną na tkaninie instrukcję ich wykorzystania jako zawieszki i panel choinki z wyglądem gotowej pracy. Pomysł nie przypadł mi do gustu bo zawieszki wydawały mi się za duże. Postanowiłam uszyć świąteczną narzutę wykorzystując 144 obrazki( 4 x 36), powiększyć ich niewystarczającą ilość o gładki materiał i wykorzystać ładne panele choinek zamieszonej instrukcji. Ponieważ do uszycia narzuty nie wykorzystałam czwartej choinki, uszyłam poduszkę, trzy malutkie woreczki Mikołaja i zawiesiłam je na specjlanie  zakupionych świątecznych guziczkach. W woreczkach znalazły się malutkie, słodkie niespodzianki.
Rama jest pikowana w gałązki świerkowe i świąteczne pierniczki, to moja próba nowego wzoru do pikowania.
Narzuta jest bardzo duża 240 x 240 cm
Ponieważ do uszycia tej narzuty użyłam również tkaniny zakupione w  sklepie CraftFabric, zgłosiłam ją i wcześniej uszyty Dresden plate do konkursu ogłoszonego na stronach tego sklepu.
Konkurs : "Prace z tkanin CraftFabric 2012"

Udało się i tak jak w zeszłym roku wygrałam pierwszą nagrodę!!!! bardzo się ucieszyłam!!! mogłam pobuszować w sklepie i w nagrodę wybrać sobie tkaniny.
Siedziałam kilka dni w sklepie, jedna w tym czasie mi uciekła, ale w końcu wybrałam i teraz czekam na swoje trofeum:)







dopiero na zdjęciu zobaczyłam, że przyczepiła się brzydka nitka :(


A to jest to na co czekam:)






 











  
Cieszę się, widząc nowe buźki, dziękuję, że tu zaglądacie, piszecie, poświęcacie czas na wizytę. Jest to baaaardzo miłe, to takie promyki słońca gdy sama tu zaglądam:)

 Miłego dnia dla wszystkich:) 





 

11 komentarzy:

  1. gratulacje! świąteczne obrazki cudownie wykorzystałaś! i nagroda obfita będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna świateczna narzuta ! Az mi się zachciało gorącej czekolady od patrzenia na nią :))

    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace nie musiały mieć dopisanego imienia i nazwiska - od razu wiedziałam, że są Twoje:) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka praca taka nagroda! Obie robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko, ale nie dziwi mnie to u Ciebie :) Nagroda zasłużona i na pewno będzie idealnie wykorzystana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko, gratuluję nagrody! Pięknie uszyłaś, ja podziwiam Twoje pikowanki. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace:)Ciekawe co uszyjesz z nowych materiałków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny świąteczny zestaw! Trochę się musiałaś napracować przy nim?!
    I piękne tkaniny wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiboko piękny piękny i jaki WIELKI ten patchwork ;-D, ekstra jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozwoliłam sobie wykorzystać jedno z Twoich zdjęć jako przykład techniki patchworku na moim blogu (wraz z linkiem do bloga, więc nic sobie nie przywłaszczam). Mam nadzieję, że to nie szkodzi. Jeśli jednak mam je usunąć to zrobię to najszybciej jak mogę :)

    OdpowiedzUsuń