Obserwatorzy

piątek, 23 grudnia 2016

Życzenia Świąteczne

Zbliża się wielkimi krokami ten magiczny wieczór Świąt Bożego Narodzenia.
Jesteśmy w tym czasie zabiegane i przynajmniej ja ciągle biegam z kartką i ołówkiem odhaczając co już zrobione dziwiąc się, że ciągle jeszcze tyle do zrobienia .
Dlatego dopiero teraz, bardzo późnym wieczorem przyszłam złożyć wszystkim  odwiedzającym, zaglądającym, piszącym i tylko czytającym, życzenia:

Niech te święta upłyną Wam w pogodnej i ciepłej atmosferze otulonej blaskiem świec, żarzącymi się światełkami  i zapachem  choinki. Niech będą odpoczynkiem w otoczeniu bliskich i kochających osób - wszystkiego dobrego.

A w międzyczasie uszyłam taki prosty, świąteczny bieżnik z bombkami i kwiatami gwiazdy betlejemskiej 






8 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt ! Bieżnik prosty, a ile pikowania ! Super MArzenko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt ! Mnie się od razu skojarzyło ze świeczkami tylko nie rozumiem dlaczego na zdjęciach są do góry nogami :D Pikowania powala !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa dziękuję, ale wiesz - nie pomyślałam o świeczkach :) postawiłabym je wtedy na nogach :)

      Usuń
  3. Dziękuję, miło mi Cie tu gościć i cieszę się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam przepiękne prace, które wykonały koleżanki - okładki na segregatory. Kiedy następny kurs, chętnie wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się pragnę poinformować o warsztatach we Wrocławiu na interesujący Panią temat, mam nadzieję, że ta informacja dotrze do Pani :)pozdrawiam

      Usuń