Obserwatorzy

wtorek, 27 grudnia 2011

Moja pierwsza encyklopedia

Najpierw chcę przywitać nowego obserwatora:) jest mi bardzo miło gościć Cię na moim blogu.

Chcę też podzielić się niezwykle miłą dla mnie wiadomością, quilt który zaraz pokażę oraz wcześniej pokazywane "Słoneczko" zgłosiłam do konkursu "Prace z tkanin CraftFabric 2011"
i oby dwa zajęły pierwsze miejsce w kategorii " Prace duże - bez ograniczeń". Wygrałam więc bon wartości 200,00zł na zakup tkaninek w sklepie CraftFabric.
Cieszę się ogromnie, bardzo, bardzo i jeszcze trochę:)

W poprzednim poście pisałam o zamówieniu na dwa patchworki dla dzieci. Teraz pokazuję drugi, który nazwałam " Moja pierwsza encyklopedia" . Jest to quilt do pokoju 2,5 letniego Witusia. Życzeniem zamawiającego były aplikacje samochodów i zwierząt. Wymyśliłam więc 13 bloków z aplikacjami zwierząt i różnych pojazdów mechanicznych. Dodałam 2 bloki przedstawiające jedzenie zwierzątek, dając możliwość zabawy w szukanie wzajemnych powiązań oglądanych obrazków. Aplikacje tworzyłam od podstaw. Tło bloków i szerokie passe partout pikowałam "lotem trzmiela" Całość ma wymiary 140 x 200 cm








16 komentarzy:

  1. Cudowny jest ten quilt!!! A poza tym moje wielkie gratulacje z powodu wygranej no i jestem dumna że mogę być z Tobą na pudle!!

    OdpowiedzUsuń
  2. madziula, dla takiego towarzystwa to uszyłabym nie tylko nowy quilt ale..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE!!! GRATULACJE droga Kiboko :)))
    Świetna nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranej :))
    Quilt jest przecudny, aplikacje sa tak perfekcyjne ze dech zapiera... CUDNE!!
    p.s. przy okazji zycze wszystkiego co najlepsze w nadchodzacym Nowym Roku mnostwa weny i zapalu do tworzenia kolejnych pieknych patchworkow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. encyklopedia- w takim wydaniu- fantastyczna! gratuluję Ci zasłużonej wygranej :) ten quilt jest mistrzowski!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulujemy wygranej! Encyklopedia fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna, przepracochłonna, efektowana encyklopedia. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna. Dopracowana w najdrobniejszym szczególe. Bardzo pomysłowa i kolorowa. Podziwiam i gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję serdecznie, dla mnie to kolejne arcydzieło, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej, całkiem zasłużona... A encyklopedia wspaniała, jest tak pomysłowa i dopracowana. Niezwykła.... Dziękujeza życzenia i dla Ciebie wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, mnóstwa czasu i pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny quilt!!! Kolejna przepiękna praca! Jak zwykle podziwiam perfekcyjne wykonanie i gratuluję wygranej. Zasłużyłaś na nią w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna kołderka.
    Szczęśliwego Nowego Roku! Spełnienia marzeń i relaksujących godzin przy robótkach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez sie dolaczam do gratulacji!Widzisz Kiboko a jednak udalo Ci sie cos w koncu wygrac ,nie byle co.Kolderka sliczna.Zycze Ci w Nowym Roku WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO.Usciski

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje ogromne :)
    Ale wcale się nie dziwię, że wygrałaś, bo tworzysz cuda :)

    Szczęścia w Nowym Roku życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna i pomysłowa kołderka!
    Ślicznie uszyta!

    OdpowiedzUsuń
  16. Quilt nieziemsko słodki :)Cudne aplikacje, fajnie je wymyśliłaś. Twoja wyobraźnia nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń