Obserwatorzy

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Wymiankowy bieżnik

Witam:) oj! jak dawno mnie tu nie było:) tyle się dzieje, że nie nadążam, ciągle gdzieś powstają zaległości:( .
Czy Wy też tak macie, czy to tylko mój świat jakoś tak się skurczył?
Jeszcze przed Świętami umówiłam się na wymianę. Uszyję długi świąteczny bieżnik w czerwonych kolorach a do mojego domu przyjadą płatki śniegu na choinkę.
Praca nad bieżnikiem była bardzo miła, bo w czasie szycia już "pachniało" świętami no i wypróbowałam nowe pikowania - gałązki świerkowe z szyszkami:) 




Sama dostałam piękne płatki śniegu które zdobią jeszcze moją choinkę i dodatkowo niespodziankę w postaci ślicznej serwety idealnie pasującą do mojej rustykalnej kuchni - zobaczcie sam 






No i chciałam podzielić się swoją wielką radością - HURAAAAA!!! udało mi się drugi raz z rzędu wygrać konkurs w kategorii - prace duże bez ograniczeń ogłoszony przez sklep z tkaninami patchworkowymi. Prace z tkanin CraftFabric 2012"  a tu wyniki konkursu:)      http://www.craftfabric.pl/wyniki_2012.html


Od kilku dni buszuję w sklepie i nie mogę się zdecydować, tyle pięknych tkanin:)
Dziękuję, że tu zaglądacie i proszę o jeszcze:):):)









7 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! Cudne prace!
    Bieżnik prześliczny!!! Idealny w każdym calu i pod każdym względem!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle się dzieje! :)
    Gratuluję wygranej! Zasłużyłaś Marzena! Gniotę Cię z całej sił!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również gratuluję wygranej! Twoje prace są przecudne i zasługują, nawet bardzo, na najlepsze nagrody!!!

    Świąteczny bieżnik jest prześliczny! A pikowanie w gałązki - to już po prostu mistrzostwo!
    Śnieżynki cudne dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bieżnik, ale i śnieżynki z serwetą cudne. Wymianka udana, tylko pogratulować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawde sie gdzies zaszylas ze stracilam Cie z pola widzenia..Mysle ze umowie sie z Toba na wymianke bo tez bym chciala miec bieznik patchworkowy uszyty fachowa reka , ja nie mam do tego daru, niestety,,chyba jestem za szybka i predko sie nudze,Ta serwete dosatalas cudna tez mam w domu wiele okraglych stolow, bo moj maz to zwolennik Feng Shiu i nie moze w domu byc kantow i widocznych rogow...hihihihi.Pomysl, moze cos bys chciala mojego?....ozdoby na choinke w tym roku dostalam od Violi z Polski i tez sliczniusie jak Twoje. Gratuluje Ci wygranej w konkursie..zycze Ci ogromnej weny tworczej w tym roku i pokazuj wiecej, bo napewno cos robisz i szyjesz,,kazda rzecz warta jest obejrzenia.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty zarówno z jednej jak i z drugiej strony. Bardzo fajna wymianka.
    Gratuluję wygranej - w pełni na nie zasługujesz!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymianka wspaniała... a ponieważ się zakochałam w tych gwiadeczkach też się umówiłam na prywatną wymiankę z tą samą osobą ;) Twój prezent też cudny... No i gratuluję pierwszego miejsca za tą cudną narzutę.... pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń