Obserwatorzy

wtorek, 15 lutego 2022

Itchi

 Itchi, to imię psa mojej wnuczki obdarzającej go wielką miłością. Dla niej uszyłam ten patchwork.

Powstał z 9 kolorów czeskiej tkaniny o tym samym wzorze. Środek wzoru został zmieniony na potrzeby miłośniczki psa.  Wzór jest prosty, asymetryczny wychodzący poza kwadrat,  składa się z ukośnych pasów HTS oddzielonych białymi pasami tkaniny. Zdjęcie psa zostało przygotowane do druku w programie graficznym i w odpowiedniej firmie wydrukowane na białej tkaninie tła quiltu. Można dyskutować co do koloru wydruku bo w rzeczywistości pies ma zdecydowanie jaśniejsze futerko. Można dyskutować a właściwie nawet nie, co do jakości zdjęć, bo ciężko mi było zrobić dobre zdjęcie białego tła i kolorowych tkanin. Jedno jest pewne, to okrzyki radości na widok narzuty z ukochanym psem i to była dla mnie wisienka na torcie.

Pikowałam z wolnej ręki i przy użyciu linijek zmieniając nici.

Powstała narzuta 210 x 160cm  









4 komentarze:

  1. Marzenna, piękna niespodzianka dla wnuczki, brawo! Zestaw czeskiej bawełny jest imponujący. Nie udało mi się zebrać tylu kolorów :( kiedyś szukałam, bo miałam na to pomysł. Bardzo mi się podoba pikowanie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu bardzo dziękuję za wizytę i miły komentarz, cieszę się, że Ci się podoba. Bellusy kupiła mi kiedyś Basia w Pradze, gdy była tam na warsztatach. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Ja tam bym z niczym nie dyskutował bo wyszło wspaniale ;) No i obdarowanej osobie się podoba a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny psiejski-czarodziejski kocyk!

    OdpowiedzUsuń